Egy cég számára, a mai felgyorsult világban, elengedhetetlen a naprakész, pontos információ a piacról és annak szereplőiről. A piackutatás különféle típusai hatékony eszközt nyújtanak, hogy megfelelő képet kapjunk az aktuális piaci helyzetről. Ez által pedig felelősség teljes... [tovább »]
Egy mindenre kiterjedő piackutatás sok-sok kérdésre választ adhat. Főleg olyanokra, mint például: Hogyan hoznak döntést a fogyasztóim? Továbbá: Miképp pörgethetném fel a cégem? A marketingkutatásban piacvezető Nrc pontosan ezekben ad segítséget az Ön számára! Részletes piackutatási... [tovább »]
A telemarketing célja bizonyos termékek vagy szolgáltatások bemutatása, értékesítése, annak igénybe vételére történő figyelemfelhívás. A szó mára gyűjtőfogalom lett, hiszen rendszerint telefonos lekérdezésekre, piackutatásra, közvélemény kutatásra is használják. Lényegében... [tovább »]
Webdesign service by Sarkis. Outsourcing by FreelanceWebmarket.